BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, June 6, 2010

senang utk mengukir janji..dan senang juga utk memungkiri..apa makna semua ni aku pun x taw..selama 1 thn lebih aku bersamanya..ini je pengakhirannya?aku x taw la..maybe banyak sgt kelemahan pd diri aku ni sehinggakan die da x perlukan aku dalam hidupnya..senang je buang aku..bila da xnak..terlalu senang...aku yg menanggung..tuhan je taw..aku akn buktikan yang aku leh hdp tanpanya..aku kene mulakan hidup baru..terdetik juga dalam hati ni nk cri pengganti..tapi..aku masih takut dan ragu2..takut ditinggalkan lagi..aku serik..andai dapat kuundur masa..aku xnak semua nie terjadi..aku xnak kenal die..seyes aku ckp..aku da bw die jmpe parents aku..hmm aku trime suratan yang azali..aku redha..cume sekarang aku xnak pk sal cinta..aku nk kwn2 sume dlu...luke lama masih trase..aku nk concentrate kt study n family..hepi2 ngan kwn2..g mane2 nk g..aku mahu ketenangan dan kebahgiaan..walaupun bukan bersame insan yang bernama kekasih..aku cube pertingkatkan diri aku..aku nk jadi lebih baik..utk dri aku bukan utk org lain..Namun..naluri seorang wanita x penah tipu..aku pun mahu disayangi dan menyayangi..tapi..aku rs..sekarang bukan masanya.,..biarlah tuhan yang tentukan..InsyaAllah..tuhan da tentukan yang terbaik untuk umatnya...Amin..

0 comments: